..::s.a.n.d.a.r.a.n.h.a.t.i::..
norzitatytalib.blog the web

..::f.o.l.l.o.w.e.r.s::..

..::cuti-cuti sekolah::..


Bulan JUN'10..cukup padat perancangan untuk bulan ni..turun naik pantai timur. Walaupun penat, duit kopak...tapi

berbaloi-baloi...hehehe..mau tidaknya selang seminggu ulang alik...

Pahang Trip, 28-30 Mei 2010 (JB-MUAR-KUANTAN-KUALA LIPIS-MUAR-JB)

Tujuan ke Pahang nak pergi rumah baru Abang Ogib & Kak Zurina. Mereka baru pindah ke rumah baru so buat kenduri sikit...so ada makan-makanla sikit. Plan asal nak bertolak 27hb malam pas kerja tapi my hubby tak dapat bas dari KL ke Muar, turunla ke JB. Hubby sampai jam 3 pagi. Akhirnya sampai ke Kuantan pada jam 8 malam 28hb. Keesokan harinya kenduri...so malam tu berjalan-jalan di tepian pantai (Teluk Cempedak dan Pantai Batu Hitam) nyanyila lagu...bercanda di pasiran pantai...hehehe. 30hb tengahari bertolak ke Kuala Lipis dan ke Muar pada jam 8:30malam. So taty pergi keje bertolak dari Muar pada jam 6:00 pagi.

Kelantan Trip, 11-14 Jun 2010 (JB-MUAR-KOTA BHARU-KUALA TERENGGANU-MUAR-JB)

Bertolak ke Kelantan pada 11hb jam 3:30 petang. Nasib sebelah petang so sempatla pergi Pejabat Agama Muar ambil sijil nikah hehehe.semapt ambil sijil nikah dan gambar tapi tak sempat nak buat yang kad tu huhuhuhu. Rombongan ke Kelantan ni nak menghantar pengantin sepupu taty di Kota Bharu. Tahniah buat Rafirul Hanif & Nurul Hanun, semoga bahagia dan kekal di dunia dan akhirat..aminn..

Walaupun hanya 2 hari, sempatla singgah ke Pasar Khadijah, Wakaf Che Yeh, Rantau Panjang, Losong and Masjid Terapung Kuala Terengganu..Dpat la beli sikit-sikit barang cuma tudung je tak sempat beli kerana plan asal nak singgah Pasar Payang tapi tidak berkesempatan. Sampai Muar pada jam 6:30 pagi. Kemudian hantar hubby ke bustand untuk balik ke Kuala Lipis. Sekali lagi pergi kerja dari Muar.

Pahang Trip, 25-27 Jun 2010 (JB-KULAI-KUANTAN-KUALA LIPIS-KULAI-JB)

Trip ni belum lagi..minggu depan coz nak hantar rombongan meminang buat adik ipar, Along (Faizal) di Kuantan. Plan pergi 3 kereta dan bertolak pada 25hb. So doakan semuanya selamat pergi dan kembali.

0 comments:

Post a Comment

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies